Service
Wij doen ons uiterste best om elke aankoop met de grootste zorg te leveren. Mocht er onverhoopt een reclamatie zijn, dan zullen wij dit uiteraard zo spoedig mogelijk afhandelen.
Probeer de servicevraag zo goed mogelijk te omschrijven. Tevens vragen wij om diverse foto’s toe te voegen, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen.
Voor een snelle afwikkeling van de vraag of melding, verzoeken wij om het formulier hiernaast zo volledig mogelijk in te vullen.
Sijben Service Silver of Gold afgesloten?
Voor een zitmeubel of boxspring Service Silver of Gold afgesloten? Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de servicedesk van All in House via het online klachtenformulier. Of telefonisch op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)88-1110580.
Serviceformulier
"*" geeft vereiste velden aan
Sijben heeft ook een neus voor leuke woonproducten met een hele goed prijs/kwaliteit verhouding. Onze aanbiedingen selecteren we zorgvuldig.