Service informatie
Bij Sijben vinden we service een vanzelfsprekendheid. Een uitmuntende prijs-kwaliteitverhouding als basis en service van het hoogste niveau staan hierbij centraal. Elke aankoop willen we vlekkeloos begeleiden. Ons streven is een meer dan tevreden klant. De service, opslag en uitlevering voor alle filialen wordt verzorgd door onze centrale logistieke afdeling in Roermond. Wij vinden het vanzelfsprekend om u van daaruit zo goed als mogelijk van dienst te zijn.
Contact wanneer het schikt
Voor een snelle afhandeling van een vraag of opmerking verwijzen wij graag naar onze contactformulieren. Selecteer de gewenste afdeling, laat een boodschap of vraag achter en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact op.
Zelf ophalen
Vanzelfsprekend bestaat er ook de mogelijkheid om zelf uw aankoop af te halen. Hiervoor kan contact worden opgenomen met de afdeling Leverafspraken.
Betaalwijze
Sijben hanteert een aanbetaling van 25%. Het restbedrag kan worden overgemaakt, uiterlijk 5 dagen voor levering, of contant bij levering. Pinnen is mogelijk.
Levertijden
Sijben streeft ernaar om bestellingen binnen de aangegeven levertijd te leveren. Wij doen ons uiterste best om deze zo kort mogelijk te houden. De overeengekomen levertermijn is een vermoedelijke, altijd onvoorziene omstandigheden en overmacht voorbehouden.